قدس ، سرزمين قداست و مظلوميت

با نام حق

سلام

و امروز

 قدس

نماد مظلوميت و قداست

قدس, قبله نخستين و حرم دوم مسلمانان جهان

, سرزمين اصلى و وطن ميليون ها آواره مسلمان

فلسطينى است كه استكبار جهانى توسط صهيونيسم

جنايتكار, از سال 1948آن سرزمين را از دست ساكنانش

خارج ساخت و تحت سلطه نيروهاى اشغالگر قدس قرارداد.

ادامه>>>

/ 6 نظر / 3 بازدید
احمدعلي يزدي

سلام برادر ، روزتان هم مبارك ، ممنون كه يادي از بنده نموديد و همينطور وعده اي كه داديد كه از شما هم انتظار همينست ، باميد آنكه از تحقيقات بعمل آمده طبق معمول استفاده نمايم ، مثل همين كه مي روم تا : ( ادامه ) ي مطلب وزين جديدتان رابخوانم . پس فعلا خدا نگهدار .

سعيد

سلام خوبی عزيز. قدس در دنيای امروز برای همه مسلمانان يک نماد است . نمادی که اگر خوب به آن دقت کنيم چيزهای زيادی را می‌توان از آن فهميد. قدس در نگاهی ديگر بيانگر از اسلام خارج شدن مسلمان‌ها است. هم ضعف و مغلوب شدن آنها در برابر دنيای غرب و هم بی امام و پيشوا بودن آنها را به خوبی هويدا ميکند. شايد ماجرای قدس و حتی عراق نتيجه ناشکری نعمتی است که خدا به آدم ها ارزانی داشت ولی آنها خود پس زدند. و آن نعمت بالاترین نعمت ها یعنی نعمت ولایت بود.

م ي

سلام برادر ، در نظر خواهي : ( ادامه ... ) ي مطلب عرض شده كه از مقاله ي شما در وبلاگم استفاده شده ، براي اين عرض كردم كه هنوز : ( نمايش ) داده نشده بود .

شریف 1

سلام بر پدر، دختر، حاجی و سلام بر خودم، پسر. چهار نفر شدیم، برای محکمه های خودمانی کافی است. اگر نیست، تحقیق کنید، به حرفم خواهید رسید. گفتید صفر و یک پیش پای فکرمان، که مثبت منفی خودمان بود، اندختند. میـگویم، قبول. گفتید جهانی بودیم، موضع ما دیدند، و فهمیدند که دیدند، و جهانی شدند، و شدیم. میگویم، اینهم قبول. اندیشه کردند، قانون گذاشتند، و توحید، نبوت، و ... انتظار ... صهیونی، براه انداختند و می اندازند. گونه ای دیگر گفتید، من اینطور شنیدم، به دو تای بالا اگر ببخشید، باز اینهم قبول. باشد!.

شریف 2

از سید گفتید و سیدی دیگر، که بر ماست، تولید علم و دانش، حتما منظورشان و منظورتان، علم تجربی است، نه!؟، اینهم، چون دوسید گفتند، و بر چرخ عدل چرخید، قبول. اما، و اما پرسیدید، چگونه از ارض مقدسه، اندیشه، ریشه کن شود؟. اینجا ماندم، اگر بگویم قبول، آرام نمیگیرم. فقط می پرسید، و پرسیدند، و می پرسند، و خواهند پرسید، که چه؟، چه عاید پسر میشود، و حاجی و دختر و خودت، پدر. چقدر می پرسید، چقدر می پرسانید، چقدر میگوئید، کلافه شدیم. میخواهید داد بزنم!، جانت نمیشاسم، بجان خودم، به پرسیدن نیست، و به گفتن هم نیست. اگر این گفتن را فاکتور بگیرید، میگویم، به آماده شدن است. باید مدینه درست کرد، فاضله نه، نخواستیم، ارزانی افلاطون و ارسطویش، این جا را، قدمهای بیچاره را، شکم های گرسنه را، آواره های بی خانه را، دلهای پاره را، قلب های نخواسته را، ذهن های کودن را، افکار جهل را. باید آبادانی کرد، خرابه های ناس را، باید اسوه کرد، گل های یاس را، باید رهید از آنچه بر ماست را.

شریف 3

باید جنید، من، تو، ما چهار نفر، بیشتر و بیشتر و باز بیشتر، آنهائی که در راسند، آنهائی که پائینند، و آنهائی که نه در راسند و نه در پائین. باید خروشید و دلهای مردم را به تمام نیکوئید وبه رسم شیعه و با عمل به قواعد شیعه، بدستشان آورد. باید مردم را راحت کرد، و با آدم دانستن آنها، فریادشان را در آورد، ... . آنگاه خودمانیم، صهیونی باقی خواهد ماند؟. وقتی دلهای این پهنه زمین، که ایرانش مینامیم، الگو قرار گرفت و عالم فهمید آنچه را که نفهمیده بود، باز خودمانیم، صهیونی باقی خواهد ماند؟. بیائید فقط نپرسیم، اینگونه امتحانش کنیم، آزمون و خطاست دیگر، علم تجربی است، مگر نگفتید؟ ... و اما، اگر بخطا در آمد، اگر، باز راه دارد، و آن فقط شمشیر است برادر، شمشیر. می دانید که، عربی نگفتم، فارسی گفتم: شمشیر. ... واعجل فرجهم، واهلک عدوهم، من الجن والانس، الاولین والاخرین ... .